- Cuir Noble
- Fève Tonka
- Oud Intense
- Thé Epicé
Bestsellers:
Ipuro
Het merk Ipuro is het bekendste huisgeurenmerk in Duitsland en timmert ook aan de weg in Nederland.Ipuro is in 2004 opgericht door Christian Gries, hij startte met de missie om wereldwijde trendontwikkelingen naar hoogwaardige en tegelijkertijd betaalbare producten te ontwikkelen op het gebied van kamergeuren.
Ipuro bestaat uit:
Emotie · Harmonieuze kamergeur ervaringen die individuele en onvergetelijke herinneringen creëren.
Purisme & natuurlijk · Puristische, sensuele geuren, geïnspireerd door de natuur.
Design & Lifestyle · Een elegant design van fles tot verpakking - altijd op het scherpst van de snede.
Diversiteit · Verschillende productlijnen in verschillende prijsklassen - een verscheidenheid aan geuren voor elke stemming, elke leeftijd en elke sfeer.
Kwaliteit · Hoogste kwaliteitsnormen - elke Ipuro kamergeur wordt in Europa geproduceerd, met behulp van de beste grondstoffen en zijn samengesteld door de meest gerenommeerde parfumeurs in Europa.
Innovatie · automatische geurdiffusers voor de smart home getuigen van innovatiekracht, gevoel voor trends en vooruitstrevendheid in het segment van de kamergeuren.
De Ipuro producten
De 11 bestsellers van de Essentials lijn bestaan uit verschillende geuren. Deze Essentials geuren maskeren ongewenste geuren en zijn daardoor essentieel in het huis.
De Classic geur kaarsen en stokjes hebben een strak en rustgevend design. De 9 verschillende geuren stralen luxe uit en ruiken allemaal uniek.
De 4 Exclusive geuren maken een indruk op je interieur en geven een luxueuze geurervaring.
Deze collectie is seizoensgebonden en verrast ieder seizoen met limited edition geuren en designs. Deze seizoensgebonden trendthema's vertalen naar inspirerende geur momenten.
De Air Sonic is een geautomatiseerde geurdiffusers. Dankzij de innovatieve ultrasone technologie wordt zachte, koele aroma mist gemaakt van water en lucht met een geur naar keuze. Tegelijkertijd wordt het binnenklimaat verbeterd door het bevochtigende effect.